wtorek, 25 września 2012

Mogę wszystko! PART I

jejujejujeju, nie sądziłam ze kolejny dzień zwykłej i tak nudzącej jesieni może tak bardzo sie udać <3, niby szkoła, troche wolnego, praca, dom, ale i tak wyszedł zajebisty dzień i w szkole, taaak uniknęłam kosy z ogr. , a po szkole spotkanie z Olciąą <3 też kurwa wieki jej nie widziałam -,- nie da sie ukryć ze fajne zdjęcia wyszły. dzisiaj jedna część jutro druga. planuje jutrzejszy dzień tak samo miło spędzić jak dzisiaj. inaczej ale tez miło! i wgl zamierzam sie zmienić tej jesieni, serioo! nie będe opuszczała lekcji, przynajmniej postaram sie xd notak bez ładu i składu ponieważ jestem chora na masee, i naćpałam sie lekami. oks, a teraz zdjęcia, enjoy!:











posioooomka

dupaaa moja!







Mogę mieć świat u stóp, ja nie przypuszczam - ja to wiem!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz